Friday, November 18

Kangen Sama Kalian !!

Salam...
Entry ciput kali nieh...Oyow nak luah kan perasaan rindu Oyow kat kwn2 alam maya Oyow nieh....weeeeeeee...Oyow rindu sgt2 kat korang tau tak...????


Paling di rindui airadania n lovelysyira.....cuteeeeeeeeeeee...Sejak x on9 slalu nie kan,,banyak citer2 yg baru Oyow dgr..mcm2..ade yg silent love la..,ada yg bernasib malang,,ada yg putus tunang...sori la Oyow xdapat nak kongsi smua tu bersama..papepon...Oyow akan doakan yang terbaik untuk korang yg Oyow selalu rindui....

Oyow kangen banget sama kalian....
( bahana terlalu bnyk nonton sinetron Indon)

- Si Orow -

MY ALL

My photo
Gerik, Perak, Malaysia
tentang orow...full name orow - Rozana Rasdi @ Orow Demilai...dilahirkan di Gerik Perak pada tanggal 04/04/1988..berdarah kacukan Siam..anak ke 5 dr 6 adik beradik..rapat ngn abg n mak..suka merajuk..xpandai nak marah orang..mudah terasa..kuat nangis..suka berkawan..mudah menyayangi seseorang..mudah jatuh cinta tp xpernah serius..suka benda2 yg boleh buat ketawa..layan instrumental..mudah berkawan..sayang sape2 yang anggap saudara...suka layan bolly..movie triller...whatever la...

Rozana Rasdi

Rozana Rasdi