Wednesday, September 29

Hal aku...

Ini hal aku yg ingin aku kongsi ngn korg yg msuk blog aku.....aku cintakan seorg llaki nama dia...aku knal ngn die pu melalui Facebook.aku yg galak p add die...aku nk add org lain tapi ter-add die..tup2 die approve n bermulalah cinta aku kat die..mla nya aku nk pendam tapi lama- kelamaan tak terpendam Aku cuba nk masuk dalam hati dia...aku try pikat dia...tapi dia gtau yg die xnk ade komitmen ngn aku..frust tuhan je thu..tapi biar la mengenali dia dh mencukupi bagi aku...kami mula nakal2 dalam perhubungan dia mula ajak aku kuar date..ni hari jumaat nia aku nk jumpa ngn die...ni first date kami...aku nk abadikan saat ni bersama die...kalau die terbaca la ni mampus kene bam ngn die..aku cuma nk die thu yg aku amat mencintai die hingga akhir hayat aku....mengenali die dh macam bulan jatuh keriba....aku bahagia bila bersama ngn die...kami suke kami duka die faham aku cma aku yg kdg2 overacting....aku kuat majuk..kuat nangis...die la yg pujuk aku...
...akan aku cintai dia sampai aku menutup mata... 

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

MY ALL

My photo
Gerik, Perak, Malaysia
tentang orow...full name orow - Rozana Rasdi @ Orow Demilai...dilahirkan di Gerik Perak pada tanggal 04/04/1988..berdarah kacukan Siam..anak ke 5 dr 6 adik beradik..rapat ngn abg n mak..suka merajuk..xpandai nak marah orang..mudah terasa..kuat nangis..suka berkawan..mudah menyayangi seseorang..mudah jatuh cinta tp xpernah serius..suka benda2 yg boleh buat ketawa..layan instrumental..mudah berkawan..sayang sape2 yang anggap saudara...suka layan bolly..movie triller...whatever la...

Rozana Rasdi

Rozana Rasdi