Saturday, June 18

Puas ke Sakiti Orow Lagi....???

Salam...Entry kali nie Orow sakit lagi..Dah bnyk air mata Orow keluar kerana cinta seorang llaki...Tapi kali lg besar dugaan yg Orow terima...Sekali lagi dia curang dgn kawan baik Orow..Siap bgtau Orow yang dia ngan kwn Orow bersebab,,Sebab ape???...kalo dh dasar playboy...Selama ni Orow sabar je bila dgr apa yang org ckp tentang u...Puaskah u sakiti i ???...Orow lupa cinta yg ada....menyesal menyelubungi Orow....Orow menangis....nangis,,,,,nangis,,,,,menangis lagi.........Tu je yang Orow tahu...sakit jgn tanya lagi la...Ni la balasan Tuhan kpd Orow.......mgkn terlalu happy dgn kehidupan......Orow ckp nak berubah tapi Orow masih disitu...Orow wake up Orow wake upppp....jgn down camnie...
Korbankan apa yang ada demi sebuah ketenangan...Orow akan korbankan cinta Orow demi masa depan yang hakiki.....Orow dh bahagia dgn famili CFFM Orow....Orow akui Orow xpandai bercinta,,,tp Orow layak dicintai dan menyintai kan ?????
Salahkah Orow dapat cinta ??? Salahkan Sang Hawa bertemu Sang Adam..??? Tapi dinafikan gejala alam percintaan.....Orow tandus dlm bab cinta....Orow terpaksa bangun sendiri.....Hanya satu yang masih terngiang2 di telinga Orow waktu nie...JANGAN MUDAH JATUH CINTA !!!!! Kata2 Abg Daus,,,,Abg yang Orow dunia akhirat...Dia pantang lihat Orow sedih2.....Orow dh kena kaunseling dgn dia....Mmg...X dinafikan ape yang dia ckp smua nya btol....
Start now.......New Orow...Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........to HB so sorry....I must wake up with my own ways....To u jaga aweksss u baik2....jaga scandal u elok2....jaga hati dorg molek2....Jgn isau psl I....I still ngok ngek lg....Ok...Bye2 to U.....oppsss lupa Happy Birthday to U....sory xde hadiah,,,,


Puaskah - Wali Band

2 comments:

  1. akak...akak byk bersabar tau..sy tau sape dia..tp sy tgk akak bhgia..sy nthla... maafkan sy kak..
    sy sayang akak syg..dont give up..jgn mengaku kalah dgn CINTA

    ReplyDelete
  2. akak pon syg adik...syg sgt2...<3 nia n <3 syira...sgt2...

    ReplyDelete

MY ALL

My photo
Gerik, Perak, Malaysia
tentang orow...full name orow - Rozana Rasdi @ Orow Demilai...dilahirkan di Gerik Perak pada tanggal 04/04/1988..berdarah kacukan Siam..anak ke 5 dr 6 adik beradik..rapat ngn abg n mak..suka merajuk..xpandai nak marah orang..mudah terasa..kuat nangis..suka berkawan..mudah menyayangi seseorang..mudah jatuh cinta tp xpernah serius..suka benda2 yg boleh buat ketawa..layan instrumental..mudah berkawan..sayang sape2 yang anggap saudara...suka layan bolly..movie triller...whatever la...

Rozana Rasdi

Rozana Rasdi